REGULAMIN:

1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego kamieniblask.pl, w tym zawierania i wykonywania umów sprzedaży za pośrednictwem strony www.kamieniblask.pl.
2. Warunkiem korzystania ze strony sklepu jest uprzednia akceptacja postanowień regulaminu oraz zobowiązanie się do przestrzegania wszystkich zawartych w nim zasad. Z warunkami określonymi w niniejszym regulaminie należy zapoznać się przed złożeniem zamówienia. Złożenie zamówienia traktowane jest jako zgoda na przedstawione warunki.
3. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu świadczenia usług, wynikające z nieznajomości, bądź faktu nieprzestrzegania niniejszego regulaminu, nie będą rozpatrywane.
4. Sklep internetowy kamieniblask.pl przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.kamieniblask.pl. Treści zawarte na stronie nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do negocjacji.

2. STRONY TRANSAKCJI

Właścicielem, administratorem i zarządzającym sklepem internetowym kamieniblask.pl jest :

Premium Energy Fund spółka z o.o.
ul. Piękna 24/26A/1
00-549 Warszawa
NIP 7010371434
REGON 141857458

2. Sklep internetowy kamieniblask.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową biżuterii autorskiej za pośrednictwem witryny internetowej https://www.kamieniblask.pl.
3. Stronami umowy są: ‚Klient’ – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, instytucje oraz podmioty prowadzące działalność gospodarczą oraz przyjmujący i realizujący transakcję – spółka Premium Energy Fund spółka z o.o., zwana dalej PEF lub ‚Sprzedającym’.

3. PRZEDMIOTY TRANSAKCJI

1. Przedmiotami transakcji są produkty przedstawione w ofercie sklepu www.kamieniblask.pl : tzn. biżuteria autorska z kamieni naturalnych i pereł hodowlanych. Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie www.kamieniblask.pl są wolne od wad fizycznych i prawnych.
2. Wszystkie prezentowane przedmioty posiadają widoczną cenę, wyrażoną w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT, są cenami brutto.
3. Spółka PEF zastrzega sobie prawo do zmiany towarów oraz cen towarów znajdujących się w ofercie sklepu kamieniblask.pl oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili przyjęcia zamówienia przez sklep kamieniblask.pl.

4. SKŁADANIE i REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Klient zobowiązany jest wypełnić formularz niezbędny do złożenia zamówienia prawidłowo, to jest uzupełniając wszystkie rubryki oraz podając dane zgodne ze stanem rzeczywistym. W przeciwnym razie Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia.
2. Wypełnienie formularza oraz naciśnięcie przycisku „Zamówienie” jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Powoduje to zapisanie w bazie danych informacji wpisanych w formularzu oraz nazwy hosta nadawcy i godziny wysłania formularza. Do złożenia zamówienia nie jest konieczne zakładanie konta, po dodaniu przedmiotu do ‚Koszyka’ Klient obowiązany jest postępować zgodnie z dalszymi wskazówkami formularza. Zamówienia można składać także:
• e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu /zakładka Kontakt/,
• telefonicznie na numer telefonu 602-109-832 (dostępny na stronie internetowej Sklepu).
3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody Klienta na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez spółkę Premium Energy Fund w celu realizacji zamówienia. Klient ma prawo do wglądu, poprawienia oraz żądania zaprzestania wykorzystania swoich danych osobowych zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 r. z późniejszymi zmianami.
4. Zamówienie złożone w formie elektronicznej jest potwierdzane mailowo przez spółkę Premium Energy Fund. Zamówienie potwierdzone, zgodnie z Art. 66. ust. 1 KC, traktowane jest jako złożone oświadczenie woli.
5. Zamówienia realizowane są w ciągu 24 – 48 godzin od chwili potwierdzenia zamówienia. W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia rozpoczyna się od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto Sprzedającego. Na czas realizacji zamówienia składa się obsługa zamówienia przez Premium Energy Fund oraz czas dostarczenia towaru przez Kuriera. Strony mogą ustalić inny czas realizacji zamówienia.
6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji, które zostały już ostatecznie potwierdzone drogą mailową lub drogą telefoniczną.
7. Sprzedający może odmówić realizacji zamówienia z powodu fizycznego braku towaru wskutek równoległej sprzedaży w sklepie stacjonarnym lub z innych ważnych przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.
8. Przed złożeniem zamówienia Klient jest obowiązany zapoznać się z regulaminem i zaakceptować jego warunki. W wypadku braku akceptacji regulaminu zamówienie nie zostanie przyjęte przez spółkę Premium Energy Fund.
9. Kupujący jest związany ofertą zawartą w zamówieniu przez 7 dni. Brak wpłaty w tym terminie skutkuje automatyczną anulacją zamówienia.

5. DOSTAWA PRODUKTÓW – KOSZTY WYSYŁKI

1. Wysyłka następuje w terminie uzgodnionym z Klientem lub nie później niż w terminie 2 dni roboczych. Koszt wysyłki ponosi Klient.
2. W przypadku przesyłek zagranicznych Klient proszony jest o kontakt przed zakupem ponieważ koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie i zależy od wartości przedmiotu i kraju przeznaczenia.
3. Przesyłki są realizowane za pośrednictwem kurierów. Przedmioty są wysyłane w ciągu 1-2 dni od momentu wpływu przelewu na konto bankowe Sprzedającego. Przesyłki wysyłane kurierem ubezpieczone, na pełną kwotę zakupu.
4. Odbiór przesyłki od przewoźnika musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Klienta przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
5. Czas dostawy do Klienta wynosi 1-2 dni roboczych. Przesyłki dostarczane są w dni robocze w godzinach 9:00-18:00. W zamówieniach należy podać adres do doręczeń taki, aby kurier mógł zastać osobę odbierającą (np. adres do pracy). Aby sprawdzić status swojej przesyłki, należy skorzystać ze strony przewoźnika/kuriera wpisując numer listu przewozowego podanego w powiadomieniu mailowym informującym o zmianie statusu zamówienia na „Wysłane”.
6. W momencie odebrania przesyłki Klient jest zobowiązany przed przyjęciem przesyłki, w obecności kuriera:
a) sprawdzić ogólny stan przesyłki i czy opakowanie nie jest naruszone
b) jeżeli opakowanie przesyłki jest naruszone należy sprawdzić czy jego zawartość jest zgodna z zamówieniem oraz czy towar nie jest uszkodzony. W razie uszkodzenia zakupionego towaru należy spisać protokół w obecności kuriera i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego za dostawę, w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. Protokół jest podstawą do uznania reklamacji co do niezgodności towaru z umową.
7. Po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym możliwy jest odbiór osobisty towaru. Prosimy o skontaktowanie się z Premium Energy Fund w celu umówienia spotkania.

6. SPOSOBY PŁATNOŚCI

1. Stosowane formy płatności dla zamówień:
• płatność przelewem na konto spółki Premium Energy Fund podane poniżej:
Nr konta: 17 1600 1417 1730 7676 4000 0001

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.
• płatność za pobraniem u kuriera
• płatność gotówką lub przelewem internetowym przy odbiorze osobistym towaru w sklepie.
2. Jeśli do zamówienia ma zostać wystawiona faktura VAT, prosimy o wypełnienie pola Nazwa firmy oraz NIP w formularzu w trakcie składania zamówienia.
3. Termin płatności trwa do 7 dni od momentu złożenia zamówienia.
4. W przypadku braku możliwości jednoznacznej identyfikacji płatności z winy nie leżącej po stronie Sprzedawcy (w szczególności użyciu przez Kupującego niepoprawnego numeru zamówienia oraz symbolu produktu), Sprzedawca zobowiązany jest poinformować Kupującego o tych powodach, wzywając jednocześnie Klienta do złożenia stosownych wyjaśnień w tym zakresie. W razie złożenia wyjaśnień, które w dalszym ciągu nie pozwalają na jednoznaczną identyfikację płatności, Kupujący zobowiązuje się nie wnosić w stosunku do Sprzedającego żadnych roszczeń wynikających z braku realizacji zamówienia.

7. OPISY I ZDJĘCIA PRODUKTÓW

Prezentowane na stronach sklepu zdjęcia i inne formy wizualizacji oraz prezentacji towarów nie oddają ich rzeczywistych wielkości i kolorów – mają jedynie charakter informacyjny.
Różnice w wyglądzie towarów wynikające z ustawień sprzętu komputerowego klienta (np. kolor towaru, proporcje wielkości towaru, itp.) nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego towaru.

8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Klient może anulować złożone zamówienie mailowo, wypełniając formularz w dziale „Zwroty”, lub składając oświadczenie na piśmie. Sprzedający potwierdzi Kupującemu fakt otrzymania takiego oświadczenia. Nie można anulować zamówienia, które zostało już do Klienta wysłane.
2. Klient może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy składając oświadczenie na piśmie, wysyłając maila lub wypełniając formularz w dziale „Zwroty”. Termin zwrotu liczy się od dnia odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia zwrotu dostępny w linku: formularz zwrotu. Sprzedający potwierdzi Kupującemu fakt otrzymania takiego oświadczenia.
3. Przepis ten nie dotyczy zamówień odbieranych przez Klienta w sklepie stacjonarnym Premium Energy Fund. Miejsce odbioru produktu skutkuje uznaniem, iż umowa sprzedaży zawarta zostaje w sklepie i nie będzie ona uważana za umowę zawieraną na odległość w rozumieniu przepisów prawa. W przypadku odbioru produktu w sklepie, za moment zawarcia umowy rozumie się przyjęcie towaru przez Klienta. Przed tą chwilą, Klient może zrezygnować z zakupu bez żadnych ujemnych konsekwencji.
4. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 1 do regulaminu.
5. Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był przez klienta używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony, uszkodzony.
6. Dla skutecznego odstąpienia od umowy kupujący jednocześnie zobowiązany jest dokonać zwrotu towaru i czynność tą powinien wykonać nie później niż w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia zwrotu dostępny w linku: formularz zwrotu.
7. Koszty odesłania oraz odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w czasie transportu zwracanego lub reklamowanego towaru ponosi Kupujący.
8. Kwota zakupu za nieuszkodzony towar jest zwracana przelewem na wskazane przez Kupującego konto bankowe w terminie do 14 dni wraz z kosztem wysyłki do Klienta. Koszt odesłania towaru w związku z odstąpieniem od umowy nie podlega zwrotowi. Sklep nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem. Towary sprzedawane w naszym sklepie, które są dostosowywane do potrzeb Klienta (zmiana np. rozmiaru bransoletki lub inne zmiany wykonywane na zamówienie) nie podlegają prawu zwrotu zgodnie z art. 38 ust. 3 z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
9. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji wypłaty przelewu realizowanego przez bank, jak również za opóźnienie będące następstwem podania przez Kupującego nieprawidłowych lub niekompletnych danych uniemożliwiających wykonanie właściwego przelewu bankowego. Sprzedający zobowiązuje się poinformować Klienta o niekompletności danych uniemożliwiających wykonanie przelewu wzywając jednocześnie Klienta do złożenia stosownych wyjaśnień w tym zakresie. Spółka Premium Energy Fund nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w spełnieniu świadczenia na rzecz Kupującego w razie złożenia wyjaśnień, które w dalszym ciągu nie pozwalają na wykonanie przelewu bankowego lub z innych przyczyn, nieleżących po stronie Sprzedającego.
10. W przypadku zwrotu towaru poddanego spersonalizowanym zmianom takim jak zmiana rozmiaru przedmiotu czy sprowadzenie na indywidualne zamówienie, Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zakupu.
11. Jeżeli Klient dokonuje zwrotu towaru przy braku przesłanek uprawniających go do odstąpienia od umowy nie spełniając tym samym wymogów skutecznego odstąpienia od umowy, Sprzedający zastrzega sobie prawo do odrzucenia zwrotu towaru i odmowy zwrotu kosztów sprzedaży/zakupu.

9. REKLAMACJE

1. Reklamację towaru należy zgłaszać spółce Premium Energy Fund sp. z o.o.. Klient zgłaszając reklamację powinien podać swoje dane (imię, nazwisko, adres zamieszkania, datę dokonanego zakupu, rodzaj towaru i opis jego wady oraz określić swoje żądania) przesyłając je mailem lub listem poleconym na adres spółki Premium Energy Fund. Reklamacje zgłaszane tylko telefonicznie nie będą uwzględniane.
2. Do przesyłki reklamacyjnej należy również dołączyć dowód zakupu: np. paragon, faktura lub inne dokumenty poświadczające dokonanie zakupu (np.kopia wyciągu bankowego, kopia wyciągu z karty)
3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji spółka Premium Energy Fund zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
5. Spółka Premium Energy Fund nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikające z nieprawidłowej konserwacji, jak również z nieprawidłowego użytkowania oferowanych towarów. Towary użytkowane niezgodnie z ich przeznaczeniem nie podlegają reklamacji.
6. W razie stwierdzenia uszkodzeń, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności (wynikających z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania, w szczególności zniszczenia mechaniczne, zarysowania), spółka Premium Energy Fund skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go o ewentualnych kosztach napraw.

10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Spółka Premium Energy Fund gwarantuje swoim klientom ochronę danych osobowych zgodnie z obowiązującym prawem, tj. zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883). Dane Klienta wykorzystywane będą wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz przesyłania materiałów reklamowych i nie zostaną przekazane podmiotom trzecim. Sposób ich przechowywania będzie uniemożliwiał dostęp do nich osobom niepowołanym. Zapewniamy Użytkownikom realizację uprawnień wynikających z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególności prawo wglądu do własnych danych, prawo żądania aktualizacji danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu w przypadkach określonych w przepisach tej ustawy. Użytkownik w szczególności ma prawo do usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych Serwisu, w tym celu obowiązany jest wysłać na nasz adres e-mail stosowną wiadomość.
2. W ramach serwisu www.kamieniblask.pl stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb Klientów. Korzystanie z witryny bez wyłączenia obsługi cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym Klienta. Kupujący może dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzeń końcowych z których korzysta. Kupujący może wyrazić zgodę lub nie, na zapisywanie cookies na swoim urządzeniu oraz na ich używanie w sposób opisany powyżej poprzez odpowiednie ustawienia przeglądarki internetowej, z której korzysta. Właściciel strony nie odpowiada za zawartość plików cookies wysyłanych przez inne strony internetowe, do których linki umieszczone są na stronach.

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów.
2. Strony umów zawartych za pośrednictwem serwisu dołożą wszelkich starań w celu polubownego załatwienia ewentualnych sporów powstałych na tle stosowania niniejszego regulaminu oraz treści i wykonania łączących je umów sprzedaży. Spory powstające przy wykonywaniu umowy kupna-sprzedaży rozstrzygane będą przez Sąd powszechny.
3. Wszystkie prawa do wizerunku strony, a także materiałów (zdjęć, opisów i artykułów) umieszczonych na stronie są zastrzeżone. Bez zgody właściciela praw autorskich, autora treści strony, żadna część tej publikacji nie może być powielana, kopiowana, reprodukowana ani przechowywana w systemach wyszukiwania lub umieszczana na innej stronie www. Nie może też być przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi, za pośrednictwem fotokopiarek, na płytach CD, czy w inny dostępny technologicznie sposób. Wykorzystywanie zdjęć, opisów przedmiotów i artykułów w całości lub fragmentach bez zgody ich autora jest naruszeniem prawa autorskiego, zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r.
4. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
5. Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte w tekście są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji.
6. Niniejszy regulamin może zostać zmieniony w każdym czasie. Wszelkie zmiany będą obowiązywały od dnia ich ogłoszenia na stronie internetowej www.kamieniblask.pl. Zmiany nie wpływają negatywnie na prawa i obowiązki użytkownika w zakresie już zrealizowanych zamówień oraz umów będących w trakcie realizacji.